|
Sv: Er dette noe for meg?
Opprinnelig lagt inn av Bente D, her.
Da er boka lest,diverse mineraler og vitaminer plassert i skapet og handlelisten er ferdig skrevet. Er "klar som et egg",og kan ikke vente med å ta opp kampen med kiloene. MEN...... .....kan ikke hjelpe for at jeg føler meg litt skeptisk til denne ketolysekuren.Er den virkelig så bra som folk sier?
Forstår det er en del på dette forumet som har "holdt på" en stund. Har denne kuren levd opp til deres forventninger?
Vel,jeg skal nok gi den en sjans og gå hardt inn for å ta av de 20kg som jeg har prøvd å riste av meg etter to fødsler.
Hei og velkommen hit.
Gratulerer med valg av ketolysekuren.
Jeg og var skeptisk da jeg begynte, men siden man ble lovet at man kunne gå ned i vekt uten å være sulten, tok jeg sjansen. Og jeg har ikke angret et sekund.
Begynte 1. februar og har fått en ny hverdag: Mye mer energi, bedre nattesøvn, bedre humør. Magen har blitt rolig; ikke mere luft!!! Mett har jeg vært hele tiden. Og så masse god mat jeg har spist. Herlig, spør du meg. Jeg har til nå gått ned 9 kg, og krympa 7 cm rundt magan.. Men som alle andre kurer, så starter den store jobben når kiloene er borte og hverdagen skal tilpasses. Derfor har jeg kaldt det min nye livsstil. For jeg vil ikke tibake til "det gamle"
Håper du får like stor utbytte av kuren som meg. Og lykke til!!!

|