Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-07, 22:45   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Er det sånn at man kan spise gulrot?

Opprinnelig lagt inn av Mentos, her.

Uff det var det jeg var litt redd.. stod i boka at karbohydratene burde man få fra grønnsaker og så stod det hvor mye karbohydrater det er i hver...

Men skal man ikke ligge mellom 15 og 20 til dagen? til nå i dag har jeg hatt ca 12

med gulrot og mandler

Jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal enkelt få i meg flere karbohydrater

Hvordan setter du sammen måltidene dine? Bruker du litt grøntfor(som jeg kaller det da... ) til hvert måltid?
Det gjør ikke jeg, nødvendigvis, men passer på å få i meg vel til middags.. Kanskje ikke helt riktig, men.. Jeg bruker endel salat til lunch(i det siste blitt mer ziggy-brød... ) Blomkål og brokkoli bruker jeg som "potet" og har andre grønnsaker ved siden av i tillegg... Det hender jeg mauler litt blomkål og brokkoli og, spesielt viss det ser ut til at jeg får i meg altfor lite karber..
Dette vil komme som en rutine etter hvert

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat