Tråd: Kveldsmat
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-07, 16:27   #23
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kveldsmat

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har ikke tatt sånn test enda... Mulig jeg må det seinere. Men jeg var hos ei som var hormonekspert, og hun sa at det syntes på kroppsfasongen min + at hun tok en masse andre prøver. Og basert på det jeg forklarte sammen med at jeg har PCOS mente både hun og 2 andre leger (+ homeopat) at jeg har det.

Det er jo ikke så veldig usannsynlig heller, Både Fedon og Atkins har jo påstått at sånn ca 70 prosent pluss minus av alle med et overvektsproblem har dette

For min del har det forklart enormt mye, og jeg har endelig hatt sjansen til å riste en del skam og skyld av skuldrene.
Det er ikke alt som er ens egen skyld. En del ting kan man bare rett og slett ikke noe for.
Men nå som vi er lavkarbere, så har vi jo en unik kunnskap om ting som kan redde oss ut av det!
Bare mine nåværende insulinnivåer vitner jo om det!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat