Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-04, 13:13   #29
StorOla
Juniormedlem

StorOla sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Odda i Hardanger
Alder: 63
StorOla har en fantastisk aura rundt segStorOla har en fantastisk aura rundt seg

Tilbake fra alm-senteret

Hei, nå er jeg tilbake fra alm-senteret etter 4 uker med kost- og vitamin/minerallære + masse trening. 4 uker er nok for liten tid men vi var tre stykke som skulle være en slik periode, og vi alle hadde kjempeutbytte av det. For min egen del drar jeg tilbake i desember for å få korrigert det jeg gjør her hjemme nå.

I begynnelsen var alt drittungt, beina, armene ja hele kroppen protesterte mot all den bevegelsen jeg skulle gjennom, men etter to uker slapp blyloddene taket i beina og det ble litt lettere å bevege seg. Ja det er vondt å innrømme, men trening begynte å bli "litt" kjekt. Det å hele tiden presse seg selv litt ekstra, å oppdage at du klarer det.

Teamet der var kjempebra, alt fra vaktmester til daglig leder gjorde hva de kunne for at vi skulle klare å gjennomføre opplegget.

Måltidene var små og mange, vi fikk ca. 1800/2200 kalorier i oss pr dag (kvinner/menn), og jeg led ingen nød, var faktisk sjelden eller aldri direkte sulten, og søtsjuka forsvant ganske fort.

Nå er jeg hjemme igjen, og målet er å trene minimum to timer pr dag, noe jeg har klart hittil.

Medlem av LFO, SG. FFF, KJ

"Ut på tur, alltid sur"

StorOla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat