Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-07, 11:07   #37
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Jeg blir så fortvila....

Hei
Jeg er ikke så bekymret over om du klarer å gjennføre ketolysekuren du har jo tatt av deg nesten 25 kg. Fortsettelsen er et spørsmål om du vil det nok eller ikke.
Nei jeg er mye mer redd for hvordan det går deg når du er ferdig. Du anser ikke generell lavkarbo som som løsningen for deg og du liker poteter, ris pasta og lyst brød. Du ligger stadig under for kroppens tyrrani over hjernen. Hvis du begynder med "normal mat" etter kuren vil du tape det vundne. Du MÅ fortsette med blandet salat til lunsj, varier med hva du har oppi så går du ikke lei. Grønnsaker til middagen bør være det vanlige fremfor poteter, ris og pasta. Mosjon trenger jeg neppe nevne. Heldigvis trenger du ikke fokusere så mye på fett etter kuren. Og liker du ikke kjøtt og sjømat så mye reduserer du mengden, men du bør ha protein i alle dagens måltider.
Kromtilskudd bør du fortsette med da jeg er ganske sikker på at du har en viss grad av insulinresistens som gir deg søthunger / veldig lyst på poteter.
Ltykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat