Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-07, 00:31   #23
Borealis
Seniormedlem

Borealis sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 56
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Den bedste fedt forbrenning?

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Åkej
Lite av det....
Går yoga og thai chi under styrketrening? Vet det kalles isometrisk trenging, fordi man isolerer muskler ved lange stramminger ellernoesåntnoe.
Vet jo ikke hva jeg selv driver med, jeg
Men merker jeg blir sterk og fleksibel av det, da. Og da hjelper det vel for forbrenningen...

Er innmari dårlig på kunnskap om thai chi, yoga etc. Så det vet du nok bedre enn meg!

Jeg er jo av den formening, at det viktigste er å finne en treningsform man liker, slik at man FORTSETTER med den...!

Når det er sagt, så vil jeg kommentere (husker ikke nå hvem som nevnte dette), men den ene treningsformen gir ikke lange, slanke muskler, og en annen gir bulkete, osv. Fasongen på musklene er genetisk bestemt. Og graden av "slankhet" eller "tjukke" muskler, avgjøres av; belastning!! Dess større belastning, dess større/tykkere muskel. Og dess mere muskler, dess høyere forbrenning!

Men, selvsagt, mange treningsformer, f.ex pilates m.flere, gir jo bra bevegelighet, kontakt og smidighet! Og det er jo også viktig!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat