|
Sv: Dere som vedlikeholder vekten?
Jeg skjønner deg veldig godt! Jeg har aldri akseptert kroppen min uansett. Men nå gjør jeg det, jeg er ikke i mål, men jeg aksepterer den nåværende tilstand, og skal fortsette med det hele veien.
Kroppen min lystrer meg for en gangs skyld, og da må man være på lag med den
Dette har jeg tenkt en del på.
Så mye av identiteten min handler om det å være tjukk. Ettersom jeg egentlig aldri har opplevd annet. Det har hatt en buffer-effekt på alt kjipt i livet, og jeg har ikke alltid hatt sjansen til å granske meg selv ordentlig, fordi jeg alltid har skyldt drit som har skjedd på min fysiske underlegenhet, alt fra forhold som har gått i stykker, til det å ha hatt folk som misliker meg.
Så nå må jeg liksom få et nytt bein å stå på. Det er sikkert veldig sunt, men også fryktelig fryktelig skummelt. Det er jo et av de største referansepunktene mine, nå skal jeg snart bare være Jorun, og ikke hun tjukke jenta.
Har skrevet mye om det her i dagboken min, for jeg tenker ganske mye på det. Men det legger ikke kjepper i hjulet for meg, jeg har nesten aldri avluttet et prosjekt halvveis, og for en gangs skyld ser jeg at dette er reellt!
Håper det samme innfris for deg DJW!
Sky's no limit og så videre

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|