|
Sv: Dere som vedlikeholder vekten?
Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.
Må nesten spørre deg Fridolina, og der andre forsåvidt. Har der vært tynne før, og så lagt på dere, eller har dere vært overvektig hele livet? For meg er det det siste. Så jeg er både redd og spent på hvordan livet som slank vil fortone seg
Det tenker jeg også veldig mye på, hvordan blir jeg som slank (ja fordi jeg SKAL bli slank). Men jeg vet ikke om jeg tør...? Nei, men det er vel bare å prøve så får man gjøre det beste ut av det, det blir jo helt sikkert bedre enn å være overvektig. Men det må jo blir rart å leve i en ny kropp ja. Jeg har jo forsåvidt opplevd dette jeg, eller da var jeg "lett overvektig". Vekta hoppet mellom 87 - 95, var sogar 85 i ett kort øyeblikk (noen timer) hehe, men da også synes jeg jeg var for feit og jeg mistrivdes veldig!!! Den feilen skal jeg ikke gjøre denne gangen. Ser nå at jeg var litt syk den tiden ja. Sykelig opptatt av vekt.
Ja jeg har vært overvektig hele livet, så jeg håper jeg kan oppleve å bli slank snart ihvertfall før jeg sitter i en stol på sykehjemmet. Det ser bra ut foreløpig fordi jeg har tatt ett valg og det kan jeg ikke endre på. Så jeg tror jeg blir slank i løpet av 2007.