|
Sv: Atkins er best!
Opprinnelig lagt inn av eriksen, her.
De som fulgte Atkinsdietten gikk ned 4.7 kg på 12 måneder...Det er ikke akkurat så mye (400g i måneden).
Ja det er sant. Hvis de hadde fulgt Atkins til punkt og prikke så hadde de nok gått ned 400 g pr. uke, minst!
Rapporten sier meg en ting, at de ikke har fulgt ordentlig Atkins.
Men det er jo egentlig ikke så rart. Det er jo veldig vanskelig å sette seg inn i dietten når man sannsynligvis bare har spist vanlig mat med mye karbo fra før av. Tror neppe "pasientene" fikk ett Atkins kurs over flere timer før de begynte. Og i løpet av ett år så kan jo mye skje også, man blir lei av dietten og begynner å spise normalt en stund kanskje. Eller man skjeier ut med sjokolade og pizza o.l. flere ganger. Det har skjedd her! Fordi å gå ned 400 g pr mnd. klarer jo alle uansett kur. Man trenger jo knapt å gjøre noen endringer i sitt kosthold for å gå ned så lite.
Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.
men, godt er det nå iallefall at norsk media i det hele tatt kan skrive noe positivt om Atkins for en gangs skyld!!!
ja det er sant
og jeg tror heller ikke VG kommer til å trykke noe som kan konkurrere med deres eget opplegg for vektnedgang (vektklubb.no).