Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-07, 15:48   #10
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Atkins er best!

Opprinnelig lagt inn av eriksen, her.

De som fulgte Atkinsdietten gikk ned 4.7 kg på 12 måneder...Det er ikke akkurat så mye (400g i måneden).

Ja det er sant. Hvis de hadde fulgt Atkins til punkt og prikke så hadde de nok gått ned 400 g pr. uke, minst!

Rapporten sier meg en ting, at de ikke har fulgt ordentlig Atkins.

Men det er jo egentlig ikke så rart. Det er jo veldig vanskelig å sette seg inn i dietten når man sannsynligvis bare har spist vanlig mat med mye karbo fra før av. Tror neppe "pasientene" fikk ett Atkins kurs over flere timer før de begynte. Og i løpet av ett år så kan jo mye skje også, man blir lei av dietten og begynner å spise normalt en stund kanskje. Eller man skjeier ut med sjokolade og pizza o.l. flere ganger. Det har skjedd her! Fordi å gå ned 400 g pr mnd. klarer jo alle uansett kur. Man trenger jo knapt å gjøre noen endringer i sitt kosthold for å gå ned så lite.

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

men, godt er det nå iallefall at norsk media i det hele tatt kan skrive noe positivt om Atkins for en gangs skyld!!!

ja det er sant

og jeg tror heller ikke VG kommer til å trykke noe som kan konkurrere med deres eget opplegg for vektnedgang (vektklubb.no).