|
Sv: Hva mener dere?
Opprinnelig lagt inn av jorang, her.
Vær oppmerksom på at kuren virker best når man spiser mye fett. Bytt ut Creme Fraise med seterrømme, bytt ut indrefilet med kotelett eller ribbe, kok ut panna med kremfløte.....
Vekta mi stanset opp, men etter jeg begynte bevisst å øke fettmengden kan det virke som det har 'løsnet' igjen - og glad er jeg for det 
Takk, for tipset! Har faktisk ikke tenkt på det med indrefile kontra kotelett! Men det skal følges opp, ja! Sitter nok litt i hodet enda at jeg egentlig gjør stikk motsatt av det jeg har lært før ang dette med fett, men etterhvert så vil jeg vel få mere erfaring og bli tryggere!
Ps: er mektig imponert over ditt vekttap!!
Opprinnelig lagt inn av Alyssa, her.
Creme fraiche har akkurat samme fettmengde som seterrømme, så det blir vel hipp som happ, vil jeg tro. Ellers er jeg enig, ingen grunn til å holde igjen på fettet 
Ja, jeg og var klar over at Creme fraiche hadde samme fettmengde som setterrømme!
Men jeg fikk "huden full" av jeg som ei jeg jobber med i går da! At den kuren her kom til å ødlegge meg, ble tullete i hodet osv! Men jeg lo litt av henne og sa at først så fikk hun ha litt mere grunnlag for det hun sa og dernest så burde hun kanskje lese boka før hun uttalte seg! Samt at jeg sa hun kunne lese en artikkel som stod i Dagbladet!

|