Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-07, 11:14   #5
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 48
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Takk Torkil Og Ketolyse!!!

Opprinnelig lagt inn av berit, her.

Hei, jeg er ny her og lurer så på hvor mye jeg kan spise og egentlig hva. Skjønner at brød,pasta ol.er noe vi ikke skal ha. Er takknemmelig for veiledning da jeg har 30+ som må av nå.

hei Berit og velkommen hit!!

Først av alt: har du lest noen av bøkerne som finnes om lav-karbokosthold? det anbefaler jeg på det sterkeste! her finner du masse gode råd, oppskrifter og forklaringer på hvorfor denne dietten virker som den gjør og hvorfor den er så suveren.

i korte trekk kan jeg si at under min kur spiste jeg mye grillet kylling (jeg elsker det) samt kjøttdeig, koteletter, egg, bacon, salat og fisk. jeg drakk vann, små mengdre fun light saft, light brus og litt kaffe.

jeg tok vitamintilskudd som jeg kjøpte gjennom www.ketolyse.no

jeg var veldig redd for å feile i begynnelsen, for utskeielser på denne kuren ødelegger mer enn utskeielser på andre kurer, så jeg spiste mest mulig "ren mat": altså kjøtt og fisk som ikke er tilsatt noe.
men til sammenligning med andre kurer, gjør denne kuren til at behovet for utskeielser forsvinner så lenge du er "streng" og følger kuren nøye de første dagene.

Jeg kunne egentlig lagt ut i det vide og det brede om denne fantastiske levemåten, men du får heller spørre mer om konkrete ting du lurer på! Her er mange flotte mennesker, med masse erfaring.

So long, og massemasse lykke til!! dette klarer du!!

lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat