Tråd: Hmpf, leger!
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-07, 20:45   #10
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hmpf, leger!!!

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Åh, du er vel en knupp som skriver dette i dag, Jorun!!

Jeg har nemlig legeskrekk jeg også, har opplevd så mye skrudd hos leger at man skulle ikke tro det var mulig ... en dag skal jeg skrive ned alt sammen så folk skjønner at jeg ikke tuller ...

Og i dag var jeg så fortvila, for det har gått fem uker etter forrige legetime og jeg har ikke hørt et pip om de tingene legen skulle ordne for meg, som jo er ganske viktige. Og jeg lurer på å bytte lege igjen, men ante ikke hvordan jeg skulle finne en som passet for meg. Men etter beskrivelsen din hørtes legen din ut til å være midt i blinken for meg!

Skal bestille en time til hos hun jeg går til nå, og få de tingene ekspedert, men etter det tror jeg jammen jeg bytter ...

Tusen takk!

No problem!
Ja, om han har plass til pasienter, så er han et stjernevalg. Hadde en time med han andre en gang fastlegen var syk. Og han er også en kremkar!
De går liksom rundt i sivil, snuser, og er smått humoristiske, og jeg slappa veldig av hos ham

Fikk en kompis som sleit skikkelig med å bli tatt på alvor dit, og legen min så gjennom papirene, og konkluderte med at det var én ting ingen hadde tenkt på å se etter, nemlig fibromyalgi, noe som er ganske sjeldent blant menn i forhold til hva det er hos kvinner. Det viste seg at det var tilfelle.
Og dette var etter flere år med prøver og mistro.

Bare sjekk nummer i katalogen.
Det eneste "aberet" er at jeg stort sett aldri får komme inn før en stund etter fastsatt legetime, men jeg vet at det er fordi han tar seg god tid med pasientene.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat