Tråd: Pepsi Max!
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-07, 12:58   #6
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 48
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Pepsi Max!

hei på deg!!

jeg hadde samme "problemet" før, jeg bare måtte ha cola light m/sitron. var helt avhengig... men så fant jeg ut en dag at dette ble for dyrt, og at det muligens hadde en innvirkning på vektnedgangen (manglende vektnedgang...) så jeg sa farvel til min trofaste "venn", og gikk over til kjøpevann med smak (som en overgang tenkte jeg).

De første tre dagene var et sant mareritt... Jeg hadde abstinenser etter koffeinen (hodepine) og jeg hadde hele tiden lyst på min kjære cola light... men!! etter de tre dagene var alt så mye bedre!!! og etter dette smaker ikke brus godt lenger!!! magen fungerer også bedre uten all brusen!!

Jeg anbefaler deg virkelig til å kjempe deg igjennom de få dagene det tar å venne seg av med light-brusen, ting blir så mye bedre etterpå!!

...men ikke gjør samme feil som meg, å erstatt brusen med kjøpevann... jeg er nå "avhengig" av Imsdal, og ruinerer meg ved å pimpe dette dyre VANNET....!!!!

lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat