Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-07, 23:19   #14
Dilly
Seniormedlem

Dilly sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs
Smile

Sv: Alkoholspørsmål

Takk til photobscura for kjempenyttig svar

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Et godt tips er å sjekke på vinmonopolets sider, det er oppgitt sukkerprosent på de fleste drikkevarer.
Rødvin er stort sett ikke ille, vanlig hvitvin litt verre, tørr hvitvin ganske bra, best er sprit. Med tanke på mengder karber da

Den var ny. Favoritten min, Tariquet inneholder dette:
Innhold: Alkohol 10,50% Sukker: 4,20 g/l Syre: 4,60 g/l

En kartong med rødvin som står her, Chapelle du Bois 2004, inneholder:
Alkohol 11,50% Sukker: Ukjent Syre: Ukjent. Ja ja, men det står at den har liten sødme og er frisk og fruktig. Jeg fant et mye større sødme-merke på en typisk tørr hvitvin, den hadde 3,20.

Dette var gøy. Jeg har alltid lurt på det der.

Jeg er litt spent på lørdagen, for jeg er ikke særlig begeistret for alkohol, og det er sjelden det har noen effekt på meg, enten jeg drikker ei flaske eller mer elle rmindre. Nå hra jeg også lest dette at man blir lettere påvirkelig på et lavkarbokosthold, så dette kan bli gøy Jeg var over 18 sist jeg sjekka... så min kjære får bare stille med trillebåra.

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat