Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-07, 23:19   #164
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Lyst til å bli Lipton Ambassadør og få gratis prøver på te??

Jeg trykket på "skapa eget"-linken nå, og der står dette: "Første ambassadørkampanje nærmer seg slutt. Spre Liptons helsebudskap så godt du kan frem til 15. mars for å vinne våre premier. De som får 150 poeng belønnes med alle tre premiene!
Vi vil kontakte dere som har registrert dere med informasjon om te og våre kommende aktiviteter."

Så da er det kanskje sånn at dere får premiene deres etter 15. mars ..?

Jeg har klikka masse! Mest på dere som har lagd mange linker og postkort - det lønner seg å være kreativ

(Selv hadde jeg ikke energi denne gangen ... men for et par år siden holdt jeg på med sånne gratisgreier og konkurranser og vant faktisk et par ting - bl a gavekort på 400 på Skoringen - hvor de har helt håpløse sko, men det er annen sak . )

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat