Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-07, 12:19   #12
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Den bedste fedt forbrenning?

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Ikke for å tråkke noen på tærne, men jeg kan ikke helt forstå at det spiller noen stor rolle hvor mye man veier når man trener opp musklene.
Eksempelvis så veier Kari Traa 75 kilo. Hun er under en søtti høy og bruker str 38 i klær (vet det fordi det ble et issue i et intervju hun var med i) ut fra dette tror jeg man kan se hvor lite vekta har å si for en aktiv person, og at målene blir det som indikerer større riktighet. Synes jeg da...
Selv veier jeg kanskje mellom 70 og 75 kilo og er 167 cm høy, men har likevel et midjemål på 100 cm, noe som er alt for mye på ei jente i min størrelse. Jeg har dermed bestemt meg for å blåse i vekta, og måler meg i stedet for.
Trener yoga hver dag, og går flere timer i uka. Noe som kommer ti å gi meg de lange musklene, og jeg antar at jeg ikke kommer til å gå ned mer enn kanskje fem-ti kilo når målet mitt er nådd. Men det er ikke så farlig. Jeg vil først og fremst komme meg ned i et akseptabelt kroppsmål som er kledelig og sunt, og bli sterk og fleksibel.
Uansett treningsform er det viktigste at det er noe du liker og som du får noe ut av, sånn at du ikke må slepe deg i vei for å få det gjort. Ellers holder man vel ikke ut!

Håper dere tar poenget mitt

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat