Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-07, 10:26   #9
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Den bedste fedt forbrenning?

Jeg trener styrke av to grunner. For det første vil jeg ha muskler som hjelper kroppen å forbrenne fettet raskere. For det andre vil jeg ha et underlag av muskler under fettet som forhåpentligvis kommer mer definert fram hvis fetter forsvinner. Og som hjelpet til å holde ting oppe, og forhåpentligvis skinnet litt strammere. Og så gjør det underverker for kroppsholdningen!
Også er det jo for variasjonens skyld også. Så det er vel egentlig 3 grunner. Minst.
Det skal ganske mye til for å få store muskler, og ganske isolert muskeltrening av en og en gruppe. Ved vanlig 1-2 timer styrke i sal pr uke f.eks vil man ikke kunne bygge muskler kun stramme opp.

Hvis man fortsatt er redd for store muskler er pilates/powerpilates et alternativ, det skal gi lange slanke muskler.