Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-07, 19:08   #4
ninni
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2006
ninni er på en erverdig vei

Sv: Dere som vedlikeholder vekten?

hei du.

det er bra en dag i uken å spise masse dritt da får kroppen sjokk og setter opp forbrenningen masse.

jeg har spist vær eneste lørdag så mye som jeg har klart. men spiser mindre dagen før og etter. ( ikke de første 5 mnd)

jeg fant ut av om jeg skulle klare å leve slik resten av mitt liv så må jeg få kose meg litt også.

det er mere psykisk det tror jeg at man ødelegger noe ved denne ene dagen. eller også kontroll tap.

jeg har jo gått ned det jeg skal nå og spiser enda bare gotteri og feit mat på lørdager... det som er såå rart er at i julen så hadde jeg 3 dager ( som jeg hadde bestemt meg for i mange mnd på forhånd) som jeg skeia ut.

etter disse dagenne så rant kg av meg så jeg tror at det er sunt av og til og spise masse. så kroppen ikke venner seg til det lave kcl som vi gir den og dermed setter ned fobrenningen.

for den vil vi jo holde oppe.

så om du tar deg en sjokolade eller litt potetgull på lørdagenne så skader det ikke om ikke du mister kontrollen da.

kose oss er mulig selv om vi vil ned vi skal jo ikke leve i ett selvlaget fengsel heller.

i begynnelsen når jeg ikke skeiet ut i det hele tatt så gikk jeg nesten ikke ned men så begynte jeg med disse lørdagene og etter det så har de bare rent av meg

lykke til vi klarer dette sammen

ninni er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat