Tråd: Vekt og sånn
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-04, 15:01   #9
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Etterat jeg begynte å MUPe så går jeg ned i snitt 300 gr i uka.....ikke mye, men jeg går ned.

Før det så sto jeg stille leeeeeenge, men før det igjen gikk jeg ned og opp og ned og opp i et års tid. Gjorde ikke ting riktig skjønner du...og jeg....Juksa vel litt da Trodde jeg kunne bare ta en liten bit ditt eller datt, og jeg går heller ikke ned på Lindbergkost generelt, nei det må være en litt restriktiv variant, uten Lovlige kaker osv....OG mye vann og proteiner(mer enn det jeg fikk i meg før ihvertfall)...og trening -styrke.

Totalt 9 kilo på over et år.... Tror det fortsetter nå...

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat