Tråd: Vekt og sånn
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-04, 12:10   #1
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk
Question

Vekt og sånn

Vet ikke helt hvor denne tråden passer, men legger den under generellt jeg...
Anyway, nå som disse vekt-målerene har kommet (som forøvrig er geniale!) ser jeg at det er stor forskjell på både tilbakelagte kilo, og kilo som venter. Det jeg lurer på da er hvor lang tid har de forskjellige holdt på med dette kostholdet? Og hvor mye går dere ned i uka sånn ca?

På kurset lå jeg på mellom 0,4 og 0,6 i uka ca. Så det tar nok laaang tid, men det er vel det mest riktige sies det. Heldigvis merket jeg det mer på cm-måling enn på kilo.(11cm på 3 uker )
Forøvrig har jeg ikke noen brukbar vekt, så jeg får ikke sjekka framgangen før jeg enten får kjøpt en ny vekt eller til jeg er hjemme hos foreldra mine og får sjekket på den de har. Forhåpentligvis blir det da også større synlig framgang!