|
Sv: Jeg blir så fortvila....
Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det å være lei.. men som sagt er jeg ikke lei av maten i seg selv, men av å LAGE mat!
Jeg spiser nok mest kylling, ihvertfall til middag. Pleier å skjære kyllingfilleter i skiver, marinere det litt i krydder og olje, og steke det i stekeovnen. Så lager jeg rømmedip av rømme, sukkerfri ketchup, litt mer krydder (masse dill) og kanskje litt tabasco.. har ikke noe tilbehør til engang, bare mauler! 
Ellers er det noen tips i matboksbloggen min, blir vel fler etterhvert...
http://matboksblogg.blogspot.com
Jeg er nok heldigere enn deg, jeg liker det aller meste jeg. Spiser gjerne reker, laks og skalldyr, og er overhodet ikke lei av egg.. Men jeg merker at jeg bruker mye mer krydder enn jeg gjorde før, liker at maten SMAKER litt liksom. Kan variere mye med krydder også, samme kjøttstykket blir mye forskjellig etter hvordan du tilbereder det.
En ting jeg savner på ketolyse, er noe "friskt". Rømme hjelper en del på det. Spiser ofte spekepølse med rømme som snacks. Og så er jeg veldig glad i ost. Men ikke bare norvegia liksom, kjøper gjerne litt vellagret ost, gouda eller gruyere. Det er godt å spise bare som det er 
Ellers er jeg litt enig med et par andre her, er du SÅ lei, så er det på tide å ta pause. Tror ikke du skal sette deg en "sluttdato", du vil uansett være mye mindre på Tyrkiaturen enn du var i fjor på den tiden. Ta deg en pause uten dårlig samvittighet, så kan du f.eks si at du skal begynne på igjen etter påske - så god effekt av ketolyse som du har, har du tatt igjen det tapte og mer til innen ferien uansett!
*klemme*
|