Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-07, 09:31   #1
LilleVille
Medlem

LilleVille sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 51
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Alternativ til FiberRik og Rugsprø

Tenkte jeg kunne tipse dere om enda en lavkarbo-nettbutikk (mulig noen har linket til den før altså), og et bra produkt de har

http://www24.netrition.com/andres_crackers_page.html

Foreløpig har jeg bare smakt de som heter "toasted sesame", men de var til gjengjeld veldig gode! Og noen av de andre smakene hørtes også innbydende ut, så jeg har noen på vei fra USA nå. Det blir såklart mye dyrere enn FiberRik, så det er mest for smakens og variasjonens skyld.. Jeg bestilte for ca 25 dollar, for å komme under 200-kroners grensa. Nå er ikke disse crackerbreads'ene det tyngste man kan bestille, men jeg syntes ikke frakt på 22 dollar var så avskrekkende.. Enkelt regnestykke: 7 bokser kjeks, 25 dollar, frakt 22 dollar, altså 47 dollar totalt. Med en kurs på ca 6.50 blir det 305 kr, delt på 7 blir 43 kr boksen... Spises med andakt

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat