Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-07, 21:31   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: ketolyse-nokadietten

Opprinnelig lagt inn av snupperella, her.

Hei.
Lurer på om noen kan svare. Har gått på ketolyse i 11 mnd, tatt av 30 kg. Men til jul stagerte vektapet, var i ketose igjen etpar uker uti januar men gikk bare opp i vekt, spiste antakelig for mye. Fant ut jeg var lei både maten og alt og ville prøve noe nytt. Startet derfor på noka dietten,bare pulver 4 ganger om dagen.Har gått ned 4kg første uka,MEN jeg kommer ikke i ketose. Hva kan grunnen til det være tro??

Først og fremst gratulerer med flott vektnedgang.!!!

Hva inneholder pulveret? Der har du kankje svaret på at du ikke kommer i ketose. Det er jo milkshake, og det er mye melkesukker i både lettmelk og skummetmelk....
For å komme i ketose, skal du ha minimalt med karbohydrater og mye fett og proteiner. Og det er vel ikke den fordelingen i pulveret. Så nå går det på muskelmassen din også.

Sist redigert av Gerd : 05-03-07 kl 22:00. Årsak: skrivefeil
Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat