Opprinnelig lagt inn av annann, her. Nå har jeg kommet i en skikkelig usikkerhet... Ble fortalt at ketolse kuren rett og slett ikke er noe særlig bra... Grunnen: En av de som har utviklet lavkarbo kurer døde som 50åring pga for tette årer. Noe jeg kan skjønne ettersom man spiser veldig fet mat(til tider). Jeg har gåttt ned 6kg på ca2 uker, og er kjempehappy , men dette ble litt skår i gleden... Så nå veit jeg ikke helt hva jeg skal gjøre videre. Jeg hadde tenkt å gå til jeg ble fornøyd, kanskje til sommeren, og det er jo snakk om noen mnd. Vil det være skadelig, eller er det ikke skadelig i det hele tatt, mon tro?????? Trenger litt hjelp til å kunne komme videre.....
Opprinnelig lagt inn av annann, her.
Nå har jeg kommet i en skikkelig usikkerhet... Ble fortalt at ketolse kuren rett og slett ikke er noe særlig bra... Grunnen: En av de som har utviklet lavkarbo kurer døde som 50åring pga for tette årer. Noe jeg kan skjønne ettersom man spiser veldig fet mat(til tider). Jeg har gåttt ned 6kg på ca2 uker, og er kjempehappy , men dette ble litt skår i gleden... Så nå veit jeg ikke helt hva jeg skal gjøre videre. Jeg hadde tenkt å gå til jeg ble fornøyd, kanskje til sommeren, og det er jo snakk om noen mnd. Vil det være skadelig, eller er det ikke skadelig i det hele tatt, mon tro?????? Trenger litt hjelp til å kunne komme videre.....
Send en privat melding til torkil du. Og legg frem problemet ditt. Han svarer deg på medisinsk grunnlag.