Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-07, 21:14   #11
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Etter 14 dager i ketose....

Kroppen har den fantastiske evnen til å selv si fra når den er mett, når den er sulten igjen etc... Dette er en funksjon de aller fleste er kjent med
Når du kjenner du er behagelig mett, så trenger du ikke å spise mer. Man spiser gjerne litt mindre på lavkarbo, fordi man spiser mer fet mat enn tidligere. Fet mat er som kjent mer mettende, også på sikt. På denne måten er det vanskeligere å overspise noe man lett gjør på karbokjøret, Jfr; risengrynsgrøt, hvor mange er det ikke som føler at de må spise igjen etter en halvtime på lille julaften liksom? Virker så meningsløst.
Dette er noe av det mest fantastiske jeg har erfart, at jeg er mett og fornøyd gjennom hele dagen, selv om jeg ikke spiser mer enn jeg gjorde før, og da var jeg småfysen hele tiden.

Et triks jeg har, og har tipset folk om mange ganger tidligere, er at f.eks jeg som har litt treig fordøyelse (ikke alene om det) pleier å ta litt mindre enn jeg tror jeg orker, og venter ti-femten minutter. Er jeg fortsatt sulten da, ja så spiser jeg litt til! Kjempelurt

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat