Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-07, 00:58   #7
Lasse
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2007
Lasse er ny på veien

Sv: Etter 14 dager i ketose....

Jeg sørger vel bare for å få dagene til å gå uten å bli alt for opphengt i vekttap og kosthold. Kan huske nøyaktig hva jeg har spist i dag, men har i allefall kjørt i meg fire selleristenger, et halvt issalathode, en tomat , boks tunfisk i olje, en del seterrømme, egg & bacon, reker i en slags thailandsk suppe jeg lager med grønn karri, limeblader og kokosmelk. Greit nok, jeg synes det er langt enklere å komme opp med noen meningsfylte retter nå enn den første uka. Gir blaffen i å fintelle karbohydrater - har sånn delvis kontroll med enkle overslag. Stix er sånn rosa/lilla midt på, kjenner uansett meget godt at kroppen arbeider. Må si jeg merker et overskudd av energi, og kanskje også noen endokrine goder?

Motivasjonen bærer jeg med meg - bare å ta en rask knebøy om jeg skulle glemme hvorfor jeg gjør dette. Forøvrig trenger man vel ikke å motivere seg når man ikke opplever å anstrenge seg? Ellers måker jeg snø - selv om det bare er noen få cm. Naboen står i vinduet og klør seg i hodet. Nekter å gå i graven om forhåpentligvis mange år med en trimsykkel på loftet.

Ellers takk for fine tilbakemeldinger! Jeg er svært glad for at jeg fant denne kuren. Mine problemer synes delvis å være familiært betinget (mange overvektige mannfolk i familien, brede over baken og med hang til middagslur) , så det sa klikk da jeg tilfeldigvis leste om dette på nettet. Og det har virkelig vært blink så langt.

Lasse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat