Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-07, 00:58   #40
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Flunk ny på induksjon!

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Neeei ... det har jeg ikke sett, men det høres jo riktig ut! Jeg har tro på at det funker for deg jeg Jorun

(For meg funka det også første gangen, grunnen til at jeg ikke gjør det mer er at det ikke funker lenger. Blir veldig syk, og går heller opp enn ned ... Har nok noe med sykdommen min å gjøre.)

Jeg håper indelig du blir bedre snart, Frøy!

Angående disse vitaminene, jeg tar Spektro Multivitamin, og det er som følger i tablettene:
Vitaminer. Provit A, d-vit, E-vit, C-vit, B 1-5 pluss B12-vit, Biotin (som jeg ikke vet hva er, Folsyre (som jeg heller ikke kjenner til)
Mineraler: Kalsium, Magnesium, Sink, Mangan (?), Kobber (?), Krom, , Selen (?)
Enzymer: Papain (papaya, ikke at jeg vet hva den gjør for noe...)
Urter og konsentraterØ: Alfalfa kons, Spirulina, Persille, Rosmarin ekstr, Aloe Vera kons 200x, Propolis, Bipolen, Lecetin.
Jeg vet omtrent ingenting om disse siste. Men høres dog flott ut.
Uansett da. Er dette nok kalium og magnesium, eller buurde jeg ta ekstra tabletter med det?
Og hva er greia med omega seks og ni? Finnes det i tablettform? Og hva gjør de for meg?

Maser og maser jeg, men jeg vil jo liksom vite alt da .

Også må jeg nesten nevne i denne tråden som først startet som en bekymring fra min side om at jeg skulle gjøre noe galt, men noe må jeg ha gjort riktig, for siden tirsdag den tjuende februar, det vil si for ni dager siden, så har jeg minsket tre cm i midja!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat