|
Sv: Spørgsmål om hva jeg skal gøre med diæt?
Opprinnelig lagt inn av Monix, her.
hej igen
så er jeg lige kommet hjem fra rusland i helgen hvor det selvfølgelig var helt umuligt at spise ketolyse mad, så jeg kom helt ud af det.
Har læst om fedon kuren og tror den passer meget bedre til mit travlt tour liv osv..
Desuden skal jeg jo ikke tabe så meget og slipper for en overgang fra ketolyse til mere normalt kosthold.
men har jo lært en masse på ketolyse som jeg kan tage med videre
Hei
Det siste gjør meg glad. Fedon er fint, spesiellt om man reiser mye, da er det både litt vanskelig og surt å gå på ketolysekuren, spesiellt fordi man ikke får smake mye spennende mat. Det er lettere på Fedon. Og har du ikke over ti kilo du skal bli kvitt er det en god løsning.
At du har lært en masse av ketolysekuren varmer mitt hjerte.
Man lærer hvor stor - negativ- effekt sukker og stivelse har på kroppen når man er på ketolysekuren og hvor godt kroppen fungerer når man unngår mye sukker og stivelse.
Jeg har skrevet det før, at ketolysekuren vaksinerer brukerne mot vektoppgang etter kuren. Vaksinen er dog ikke 100%
Normalt går 90% opp til sin opprindelige vekt etter en vanlig slankekur. Etter ketolysekuren tyder det på at "bare" 50 % går opp til opprindelig vekt, mens 25% går opp ca 1/4 av vekttapet og stabiliserer seg der, så mye som 20- 25% klarer å holde sin nye vekt +/- 2-3 kilo.
Dette skal jeg etterhvert lage forskning på.
Lykke til videre
Vennlig Hilsen
Torkil 
|