Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-07, 12:13   #13
themonk
Medlem

themonk sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 43
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Mulig å kombinere noe ala Grete R. og lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Bringebær, her.

Ellers må jeg få si tusen takk til dere alle, for innførende og informative tilbakemeldinger!
Jeg tror jammen at jeg må ta meg en tur til biblioteket ja

Ja, det er en veldig god idé. Det er mye moro å lese der ute. Skaldeman er morsom, Bedre Uten Brød er veldig interessant. Det er fine bøker å starte med i mine øyne. Slår hull på en del myter. Kunnskap om hva du spiser er egentlig ganske vesentlig. Det gjør det lettere å gjøre de rette valgene, og å velge de rette matvarene.

Telling av karbohydrater er det stort sett mest av i begynnelsen. Etter hvert får du en følelse av hvor mye du kan spise av hvilke matvarer.

Nå som jeg har gått tre år på lavkarbo føler jeg ikke lenger at det er noe stress. Tenker nesten ikke over det. Bare spiser det jeg pleier å spise liksom. Jeg vet ikke om det er sånn for alle, men det er i alle fall vanskeligst i starten.