Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-07, 01:33   #32
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Flunk ny på induksjon!

Hei! Jeg har tenkt litt på dette med magnesium og kalium for deg. Tror ikke du nødvendigvis trenger å ta det, i og med at du har gått på lavkarbo en stund og det forsvinner mest i begynnelsen (skylles ut med alt vannet som slipper kroppen). På den annen side drikker du jo mye vann, så det kan hende du trenger å erstatte disse mineralene, som er viktige å ikke få for lite av. Hjertebanken du skrev om i journalen din kan tyde på det.

Både kalium, magnesium og kalsium er viktig for hjertet. Dessverre har jeg lånt bort vitaminboka mi, men jeg skal be om å få den igjen. Kommer sterkere tilbake!

Seltin er jo bra i så måte forresten . Jeg bruker havsalt, ubleika og med alle sporstoffene i behold. Har aldri hørt om karbohydrater i det, kan ikke helt skjønne at det kan stemme, men ... Uten å trekke det du sier i tvil Isalien ... Har du noen tall?

Smaken er ihvertfall mye bedre enn Seltin synes jeg da ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat