Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-07, 20:03   #17
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Østrogen og vektnedgang

Opprinnelig lagt inn av Enid, her.

Jeg anbefaler IKKE minipiller - det var da jeg begynte på de at hormonene mine gikk helt i spinn, de var nok en utløsende faktor for pcos'en.
Så jeg er rimelig livredd for dem...
Gikk faktisk ned i vekt ca 3-5 kilo da jeg begynte på Diane for et par år siden, så kroppen min liker nok best når hormonene blir holdt strengt i sjakk

Jeg har brukt minipillen conludag siden 1992 og gikk litt ned i vekt da jeg begynte. Har ikke hatt noe som helst problemer. Slutta med dem da vi ville prøve å få et barn til. Og vart gravid etter et par måneder. Begynte på dem 6 uker etter fødselen med nr. 2.

Man må være mye mer nøye med å ta dem til lik tid hver dag...Går det mer enn tre timer over vanlig tid, må man være litt mer forsiktig de neste 7 dagene...Mine minipiller inneholder en kvinnelig kjønnshormon: gestagen(noretisteron)

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat