Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-07, 16:50   #21
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Flunk ny på induksjon!

Opprinnelig lagt inn av chili, her.

Ser at du har fått bra svar fra flere her allerede.

Magnesium måtte jeg begynne å ta etterhvert, etter noen måneder med lavkarbo. (fikk leggkramper).

Lykke til videre med Atkins! Det ser ut som du kan det meste om proteiner / karbohydrater / fett og tilskudd.

Har du sett på oppskriftforumet, forresten? Der er det en lang liste med vegetaroppskrifter! Med eller uten fisk.

Jepps! Jeg er stadig innom der og kikker rundt, har bokmerka de to sidene med veggis- og fiskeoppskrifter.
Jeg leser og leser og leser, og merker at kunnskapen stadig blir sterkere, men så er jeg litt usikker også. Er så redd for å gjøre noe feil, nå som jeg endelig for første gang i mitt liv har funnet noe som gjør så bra ting for helsen og kroppsformen, og som ikke minst er noe jeg har hundre prosent forutsetninger for å holde meg til resten av livet
Men så har jeg dette vakre forumet, som holder hodet mitt over vannet hva angår både kunnskap og støtte!

PS: Nå har jeg funnet ut at magnesium og kalium er mineraler. Vet ikke om jeg har nevnt det, men det finnes i seltin.
Får se om jeg trenger det etterhvert. Føles bra med det jeg alt tar også.
Bortsett fra at jeg enda ikke helt vet om dette med omega seks og ni. Hva er forskjellen fra omega tre, og hvorfor kan det være viktig?

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat