|
Sv: Flunk ny på induksjon!
Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe, her.
Ja det har ingenting med karbene å gjøre, jeg har ingen god forklaring men det har med at vi ikke er skapt for å drikke melk, og dermed meieriprodukter fordi det har en ugunstig virkning på menneskekroppen. Det er kalvene som skal drikke melk Meierismør kan du derimot spise mye av fordi det er rent fett.
Har erfart dette selv, da jeg var 105 kg så spiste jeg endel meieriprodukter som fløte i omeletten og endel oster helt til jeg nådde 95 kg da stoppet alt opp selv om jeg spiste akkurat det samme som før! Men da jeg kuttet meieriprodukter helt så begynte jeg å gå ned igjen. Hadde også problemer med kløe, og det forsvant også. Og hvis jeg ikke husker feil så ble jeg litt bedre i magen også.
Ser at du har fått bra svar fra flere her allerede.
Magnesium måtte jeg begynne å ta etterhvert, etter noen måneder med lavkarbo. (fikk leggkramper).
Lykke til videre med Atkins! Det ser ut som du kan det meste om proteiner / karbohydrater / fett og tilskudd.
Har du sett på oppskriftforumet, forresten? Der er det en lang liste med vegetaroppskrifter! Med eller uten fisk.