|
Sv: Kroppsfett / spesielle behov når man trener hardt
Opprinnelig lagt inn av slaskalainen, her.
Sondre,
takk for kommentar!
"Live Long Enough to Live Forever"
HHHmmm, her ligger det an til interessante diskusjoner.............
Mat eller teknologi gir ingen evig liv (om det er det som menes da ---
så bare noe om "graspig immortality" ved å bruke 4 sekunder på nettsiden du henviser til i din "filosofi".).
skal komme tilbake til det med masaier (bare 1 a etter m, skrev feil).
kanskje (sannsyligvis) i en annen tråd. har mye på hjertet selvom jeg er ny på forumet
(fant forumet ved en tilfeldighet).
take care!
Mat og kosttilskudd kan ikke gi deg "evig" liv nei. Hvertfall ikke enda. 
Inntak av riktig mat og kosttilskudd er viktig for å leve et sunt og godt liv, hvor man har godt med energi og overskudd til å gjøre det man ønsker og som gir glede i livet. Ved å hele tiden holde seg på et optimalt nivå så reduserer man også risikoen for mange typer sykdommer. Og det er jo det som er hele poenget med å leve sunt: Unngå sykdommer og leve godt og lenge.
Teknologien har potensial til å gi oss "evig" liv i dette universet. Når jeg sier "evig" liv, så snakker jeg om det som er mulig av evig liv i dette universet. Når universet kollapser, så tror jeg ikke du bryr deg så mye lengre. La oss si at mange av oss i det minste vil leve til vi blir 120 og mange av oss blir kanskje mange hundre år gamle. Bare tiden vil vise, og frem til da er det viktig å utnytte den kunnskapen og midlene som er tilgjengelige.
Alltid hyggelig å treffe nye folk og velkommen hit!
|