Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-07, 20:54   #4
Enid
Seniormedlem

Enid sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 49
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Fedons franske - hvordan skal den se ut?

Hei - høres ut som om du har laget den helt riktig! Den skal se litt rå ut inni (da smaker den aller best!) og det er uunngåelig at det kommer et sånt søkk i midten (jeg har aldri laget den uten at det søkket kommer, iallefall). Jeg pleier å fylle det søkket med topping, men ikke ha noe på sidene, da blir den finest. Spiller nesten ingen rolle hvordan den ser ut, ettersom den smaker helt fantastisk! Har kun fått gode tilbakemeldinger på den når jeg har hatt den med i selskap.
Godt med krem ved siden av også... og dersom du er kunstferdig kan du sikkert dekorere med krem eller topping på sidene, men jeg er ei kløne, så da ser det best ut med fyll på toppen

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat