Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-07, 20:52   #3
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fedons franske - hvordan skal den se ut?

Opprinnelig lagt inn av Jordbær, her.

Jeg har prøvebakt Fedons franske sjokoladekake i dag, men jeg har aldri sett hvordan den ser ut Den var veldig høy i ovnen, og falt selvfølgelig sammen da jeg tok den ut, men dette regner jeg med er normalt. Men den glasuren, har dere den bare på toppen av kaken eller dekker dere kanter og alt med den? Hos meg ble det nemlig høyere kanter rundt, så går det et lite søkk ned, hvis dere skjønner hva jeg mener.

Jeg tenkte å bake den til et selskap, men jeg synes ikke den ser særlig fin ut, så nå vet jeg ikke lenger

Heihei! Du har nok ikke gjort noe feil, men la den se litt kreativ ut, smør kremen som du vil, avkjøl hele greia og sett den i kjøleskapet til den er helt kald, og skjær opp i små porsjonsbiter.
Du kan jo pynte litt på hver bit, med litt høvla mørk sjokolade, et mintblad eller lignende!
Og du, den er KNALLGOD! Men ikke når den er varm, synes jeg!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat