Sv: vekten er nådd
jeg bare begynte en dag etter mange misslykede forsøk og mange kurer med sulting osv.
jeg skriver opp vær dag hva jeg spiser og passer på å spise i alle fall vær 3 time så om jeg hadde spist det jeg spiser på bare 2 måltider hadde jeg vel gått opp tenker jeg.
de måltidene holder meg gående i akkurat 3 timer da er jeg sulten igjen. det er rart hvordan kroppen er lagt heheh
det var mye prøving i begynnelsen å jeg ville gi opp mange ganger men denne gangen hadde jeg bestemt meg..
skulle ønske jeg hadde samme selvdisiplinen med å slutte å røyke
de første mnd ble jeg sinna vær gang jeg var i butikken og bannet stille inne i meg tenkte her i landet er det jo ikke noe sundt og spise. men jeg var så vant til mine gamle vaner og så feil steder.
så nå tenker jeg huff ja det er frukten og salaten som skulle ha stått ved kassene ikke alt det fristende gotteriet. me det kommer vel det også en dag tenker jeg.
jeg føler meg ikke som ett forbilde så at du sier det rører meg.
jeg har brukt ca 1 år nå. men kroppen har stagnert mange ganger å det er da det er vanskeligst man må bare forsette til kroppen slipper.
å uten treningen hadde det vært vanskelig.
hehe det er så morsomt for når noen ser meg nå som ikke har sett meg på en stund så kjenner de meg ikke igjen å spør hvordan har du slanket deg.
men når min lille datter er med så sier hun surt..
MAMMA HAR IKKE SLANKET SEG HUN BARE SPISER SUNT....
og det er jo det jeg gjør
klem ninni
|