|
Sv: vekten er nådd
tusen takk alle sammen jeg sitter å gråter av alle dere som er så snille og faktisk gratulere meg. tusen takk til alle.
det har vært vanskelig og lett på samme tid dette her lett forde jeg faktisk har endret livet og faktisk blitt frisk av både diabetes og slitasjeleddgikt og vanskelig for det man mister mange rund seg forde man tenker litt mere på seg selv. trening og slikt tar jo litt av tiden det også så blir ikke like sosial.
og mennesker skjønner ikke alltid at jeg faktisk ikke kan spise hva jeg vil og det blir jo litt sært kansje.
men lørdager er en fri dag det har det vært hele tiden da spiser jeg det jeg vil. det må jeg for å klare å leve slik resten av livet :-)
jeg veier 50 kg og er 161 høy veide 116 når jeg startet.
spiser omtrent 6.7 ganger om dagen og holder meg unna poteter, ris og hvitt mel. selfølgelig gotteri og sukker og for mye usundt fett
det er det som funker for meg..
så nå er det ikke størelse 56 som er mere men small og det er ganske rart synes jeg.
jeg må fortelle noe jeg har i nesten hele livte mitt vært veeldig tynn, men så gikk jeg opp en masse pga medisiner og alt for lavt stoffskifte som var ubehandlet i mange år. og det mennesker sier om at det er like vanskelig og være for tynn som for tykk de vet ikke hva de snakker om !!!!
værden synes jo det er "vakkert" og være tynn pga alle de forvridde idealenne vi har. men er du litt rund kan man regne meg at mennesker ser rart på deg om du er på mc donals eller på stranden for den saks skyld. jeg følte meg som ett misslykket menneske selv om jeg viste det med meg selv at jeg ikke var det. men blikk sier mere en 1000 ord noen ganger.
og med meg så sa de fleste det nei nå er du for tykk du som var så pen før!! akkurat som jeg ikke viste at jeg hadde noen kg for mye. men de kg jeg har godt ned er for meg og ingen andre.. og jeg var like mye meg uansett hvor mye jeg veide så mennesker må lære seg å se sjelen ikke innpakningen som vi kommer i
jeg mener at om mennesker ikke har noe hyggelig å si så kan man holde det for seg selv. meningen med livet er jo ikke å få andre til å føle seg dårlig og dermed føle seg bedre selv eller hur?
nei vi får stå sammen og om man har gått ned 5 eller 50 kg så er det fantastisk. for i bunn å grunn så tar vi vare på oss selv for en gang skyld
god helg til dere alle
klem
|