Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-07, 21:12   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Options choc au lait

Opprinnelig lagt inn av Manina

Nille; du sier ren kakao uten sukker, og så har du oppi et kunstig søtningsstoff! Hm...
Bare en kommentar ut i lufta.

Skjønner ikke helt hva du mener jeg. Er det noe galt med å ha Splenda i kakaoen ?

Tåler ikke sukker jeg skjønner du (som de fleste lavkarbere heller ikke gjør). Og 1 ss Splenda veier ikke mer enn 1 gram !

Når jeg lager bare til meg selv har jeg vel 1 ts oppi en kopp - det er 0,5 gram - med 1,5 ss kakao til et krus. Kan vi ikke tillate oss det en gang i mellom til kos blir det litt hysterisk syns jeg. Det er dessuten ikke mulig å drikke Valrhona 100% kakao uten noe søtstoff i. Det blir bare bittert og smaker iallefall ikke skikkelig kakao !