Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-07, 18:03   #6
Marian
Nytt Medlem

Medlem siden: Feb 2007
Marian er på en erverdig vei

Sv: Jeg får ikke stixen til å bli lilla

Tusen takk for informative svarTror jeg skjønner litt mere nå .

Så når sløyfer jeg altså bar'ene ( har brukt dem når jeg har vært ute i sosialt lag -for første dagen på dietten gikk jeg ut rett etter midddagen, og så ble det for lenge uten mat : så jeg måtte avslutte det jeg var på for jeg ble så kvalm, og vel hjemme begynte jeg å kaste opp, og dette varte til langt på natt før det gav seg....Frista ikke å gjenoppleve - derfor har jeg tatt meg en 'bar' når jeg har vært ute. Trodde det var ok siden det stod 1,2,3,4 på den)

Men hva tar dere med dere av mat når dere er på farten ? Sånn som kan lett spises uten for mye oppstyr rundt det?? Evt hvis dere er på 'kaffebesøk' hos andre?

Jeg følger Atkins, og har lest og lest. Men jeg hang meg nok oppi det han skrev, at hvis stixen ikke ble lilla, så reduser kh noen dager til den blir det , og så kan salaten komme tilbake igjen. Men da tar jeg det helt med ro, og begynner å spise grønnsaker igjen...

Men jeg spiser for lite fett? Med om jeg spiser bacon med fett , 100 g camenbert/ annen helfet ost, og maks med rømme / fløte ( tillatt 75 g til dagen ? ) - vil ikke det være nok??. Oljedressing da frister liksom ikke. Er redd jeg ikke spiser opp maten om jeg har det på. (Jeg har aldri vært noen storspiser, men om kvelden smaker maten og da kan jeg ofte føle meg sulten og . Utover det så er det ren 'plikt'. Har aldri overspist på sjokolade heller, men OST kunne jeg overlevd på ) Jeg har trålet butikkene idag på jakt etter moden nok avocado- for det med rekesalat i burde vel øke fettet noe, eller?

Regner med at forvirringer går over ettersom man blir mer dreven og får det inn i rutine...

Marian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat