Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-07, 14:21   #5
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jeg får ikke stixen til å bli lilla

Hei hei! Signerer på at to kilo er bra på én uke, og at du absolutt bør bytte ut bars med grønnsaker. De gode tingene, synes jeg, er blomkål, brokkoli og spinat.
Det finnes utallige oppskrifter på varianter du kan bruke disse grønnsakene til. Jukseris, blomkålstappe, i gratenger etc...
Barene er egentlig tenkt som en nødløsning, gitt at du er ute og shopper, og blir sulten, og ikke har mulighet til å få i deg noe mat kjapt, så kan en bar være greit. Men ikke som en regelmessig erstatning. Jeg er selv ganske skeptisk til måltidserstattere.
At du ikke får utslag på ketostixene dine betyr ikke at du ikke er i ketose. Du har jo alt mistet to kilo, og om du drikker mye vann så vil det også påvirke ketostixa, at de blir lysere. Og det er en bra ting, om den er mørk lilla kan dette tyde på dehydrering.
Husk at stixene kun er en indikator, og ikke kan stoles hundre prosent på.

Men som sagt, ikke alle får utslag på stixen. Det kan også være greit å måle seg med målebånd, når nåla på vekta ikke rikker seg, er det godt mulig at du mister cm. Det er den eneste indikasjonen jeg bruker.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat