Tråd: Hvor lenge?
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-07, 12:10   #10
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvor lenge?

Jeg begynte i høst. Kuttet ut brød, pasta, potet osv.
Før det hadde jeg vel snust på dette kostholdet et års tid (vært medlem av fedonklubben osv). I oktober begynte jeg på Ketolyse, men jeg fulgte ikke menyene og mengdene, bare prinsippene. Gikk ikke ned stort. Så kom julen og alt som hører til Og nå er jeg altså i gang med EAT.

De store resultatene venter på seg og jeg kjenner at jeg er litt utålmodig, samtidig som jeg vet at jeg har klusset til forbrenningen og slanket meg på lavkcalori-dietter siden jeg var 15 (over halve livet mitt faktisk ) Så det er kanskje ikke så rart at det tar litt tid å rette opp i ubalansen.

Jeg er ikke matlei enda, trives godt med kostholdet og er flink til å variere og prøve meg på nye oppskrifter. Det jeg synes er mest pes er de dagene ting må gå litt fort og man ikke har planlagt frokosten, skal på tur o.l. Da blir man litt rådvill. Men alt i alt er det et flott kosthold. Godt å spise rene produkter. jeg klarer meg fint med gr.saker som tilbehør til middagen, det eneste jeg savner er å ta meg et eple eller knekkebrød i full fart. Tror jeg kommer til å følge lavkarbo livstil resten av livet

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat