Tråd: Hvor lenge?
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-07, 01:13   #6
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor lenge?

Opprinnelig lagt inn av stinasol, her.

hvor lenge har du gått på lavkarbo/slanket deg?
selv har jeg slanket meg i 1 år den 1 mars
kjenner jeg er litt lei..matlei,lei av å hele tiden tenke
på slanking.. kommer ikke til å legge på meg disse
kg igjen,det vet jeg..betyr alt for mye for meg å ha
det bra med meg selv men må syte litt

Dette er noe jeg har problemer med også. Jeg føler at jeg er på en streng slankekur HVER eneste gang når jeg spiser lavkarbo. Jeg prøver å tenke på at jeg skal skifte livsstil for resten av livet men det er ikke lett nei. Jeg blir også veldig matlei, og det bare etter 4-5 dager, har bare lyst på det som ikke er lov å spise... Men jeg skal bruke tid nå på å prøve å forandre tankene, det er så mange plusser med å leve lavkarbo så det skal jeg klare en dag. En pluss er at når jeg nå sitter på stolen min og skriver så er magen min i veien, det burde være god nok grunn til å skifte kosthold 4ever egentlig

Jeg har fulgt Atkins i over 3 år men har aldri klart å følge det over tid, det blir mye av og på. Men jeg gir meg ikke fordi jeg kjenner at jeg blir så bra på mange måter av å spise slik mat.