|
Sv: Flunk ny på induksjon!
Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.
Aha! Rart det står Mozarella på lovlig-lista for induksjon, da. Men samtidig at man skal unngå ferskoster... Hmm...
Ricotta smaker buuæ!
Mascarpone har jeg til gode
Jeg har alt ofret to fremtidige uker på vannvogna.
Jeg ser heller ikke på dette som en kur, men en diett, og diett kommer av dieta som betyr livsstil
Men vin -tumman upp, altså
Du kan få Mozzarella fersk (i lake) og lagret som hard ost eller rivost. Der har du forskjellen.
Og er du på Induksjon kan du godt drikke vin, selv om det frarådes de første 14 dagene. Det fradrådes fordi kroppen velger den enkleste forbrenningen, - og alkohol er lettere å forbrenne enn fett. Så lande du har alkohol i kroppen forbrenner den ikke fett. Noen opplever allikevel å gå ned i vekt når de drikker alkohol. -OG ha lilla stix. Det er ene og alene fordi alkohol virker dehydrerende og dermed blir urinen konsentrert. Som regel oppleves det slik at en kanskje har gått ned. Men en uke senere veier en det samme.... De fleste går IKKE ned når de har drukket et par glass alkohol til dagen.