Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-07, 23:03   #8
Nett
Seniormedlem

Nett sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Flunk ny på induksjon!

Har ikke så veldig god greie på dette her, men har vært et par tre runder i ketose nå - så jeg svarer utfra egen erfaring.

*Tar det siste først jeg: Jeg har ikke opplevd å bli løs i magen under induksjonen - heller det motsatte kan du si , men kan vel hende at du blir litt løs pga at du spiser mer fett - retter seg sikkert etterhvert.
*Salt binder vannet i kroppen, men moderate mengder er vel ok mener jeg. Jeg bruker seltin og noe som heter lo-salt - smaker helt greit.
*Tydligvis så tåler du den ene koppen med kaffe - siden du har gått ned endel allerede - så jeg ville kost meg med den jeg.
*Ang. vit. så bør du vel også ha kalium og magnesium, men er ikke helt sikker på det. Søk på vitaminer under Ketolyse-kuren så finner du det nok.
*Tror det blir enklere for deg å komme inn i ketose - overgangen blir ikke så stor.
*Med ferskost menes iallefall cottage cheese, mulig det er fler. Og jeg kunne ikke spise fløte og bare litt rømme/c.f. (1-2 ss innimellom) under induksjonen (heller ikke etterpå, vekten stopper opp med en gang) du bør nok ikke spise mer enn du gjør nå. Vær litt forsiktig med meieriprodukter også - ikke for mye ost.

Lykke til