Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-07, 16:44   #6
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Flunk ny på induksjon!

Dytter litt på denne, jeg. Ivrig

Og så lurer jeg seff på et par ting utover den aller første posten. Hva er egentlig fersk ost? Det står at man ikke skal spise så mye fersk ost, men så står det at man kan spise Norvegia, og Mozarella. Trodde liksom det var ferske oster jeg...
Og så er det det med rømme og fløte, det står i boka fra nittito at man skal ca spise (jeg husker ikke helt nøyaktig) ca tre spiseskjeer eller noe av hver om dagen. Men det står ingenting om det i listene til HP. Jeg har vanligvis brukt liberalt av creme fraiche og seterrømme. I hvert fall en halv boks av en av dem om dagen, og når jeg lager grateng til middag (da er vi to som spiser) så har jeg som regel fra en halv til en hel boks kremfløte i. Og da blir det som regel rester av middagen som jeg spiser senere.
Bør jeg passe meg for å spise mer rømme og fløte enn dette? Eller burde jeg spise mindre enn det jeg gjør?

Fortsatt glødende takknemlig for svar Både på dette og overstående sp.mål!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat