|
Tilstandsrapport etter 2 uker
Vel, vel, vel... SSSnora fungerer. Jeg har ikke peiling på om jeg har gått ned i vekt eller ikke siden jeg nekter å ha ei vekt i huset, men snora har blitt slakkere og klærne mine har slutta å krympe i klesskapet 
[sidetrack] Det beste er at jeg alltid har hatt en hang til salt og fett, ost gjør meg lykkelig, likeså kyllingskinn. Og egg, og bacon... har aldri vært noen grønnsakspiser, men jeg er glad i en salat en gang i blant. Jeg digger en saftig biff stekt i smør til frokost.
Det eneste jeg savner er melk, men når melkesuget blir påtrengende tar jeg meg et par slurker iskald kremfløte i stedenfor. Nammenam [/sidetrack]
Jeg føler meg såååå mye bedre, humørmessig og fysisk. Som jeg sa i et tidligere innlegg, jeg burde ta av bortimot 20 kilo, men det viktigste for meg akkurat nå er en intens følelse av velvære. Og om det tar meg flere år å gå ned i vekt så får det bare ta den tida det trenger, jeg brukte noen år på å gå opp i vekt også. Det er bare en ting som jeg ikke liker, jeg har hatt mensen KONSTANT siden 2 dager fra jeg begynte. Håper dette roer seg når hormonene mine kommer mer i balanse.
Takk skal du ha Skaldeman 
|