Opprinnelig lagt inn av Gerd, her. GRATTIS!!! Det har vært stille her ja, godt at du plukket opp igjen tråden... Jeg er i gang med min 3. uke, minket 5kg og 5,5 cm rundt magan Skal på vekta i morra igjen, er litt spent om jeg er kommet til et platå... Syns det går greit med maten, finner masse gode oppskrifter her på forumet, så det blir ikke så ensformig.. Liker å ekspremintere og lage mat, så det tar en del av min tid...
Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.
GRATTIS!!! Det har vært stille her ja, godt at du plukket opp igjen tråden... Jeg er i gang med min 3. uke, minket 5kg og 5,5 cm rundt magan Skal på vekta i morra igjen, er litt spent om jeg er kommet til et platå... Syns det går greit med maten, finner masse gode oppskrifter her på forumet, så det blir ikke så ensformig.. Liker å ekspremintere og lage mat, så det tar en del av min tid...
Moro at det er flere som går ned en del! Tør ikke veie meg i løpet av uken, redd for å bli avhengig. Så da er det 4 dager til jeg ser resultater fra uke 2. Jeg synes det er vanskelig å finne nok tid til matlaging, det blir gjerne mye stress når små og store krever sitt mens jeg forsøker å tilberede mat som skal gjøre alle til lags... ønsker meg kokk jeg!