|
Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye
Tja... Siden jeg spammer ned resten av forumet med alt jeg lurer på, og noen få konstruktive innlegg, så var det kanskje på tide at jeg gir denne delen av forumet en liten hilsen også.
Har slitt med overvekt mer eller mindre hele livet, men det har ballet seg fryktelig på siden sommerferien, tror jeg. Jeg er faktisk ikke sikker, men da jeg veide meg og den touchet 140 kg fant jeg ut at nok var nok, og gikk ned 6 kg i januar på noe som var en sultekur, og hoppet inn på ketolyse for 14 dager siden, og skal veie meg på skikkelig vekt for første gang om sånn ca 12 timer, så da kommer sannheten frem. Uansett hva vekten sier i morgen, så skal jeg ned til 100 kg, mulig jeg må ta noen grep her og der utover det jeg har spist siste par ukene, men det er greit...
Forøvrig er jeg sykemeldt og klarer knapt å røre meg uten for store smerter, legene aner ikke hva som er galt, og nå tror jeg egentlig de har gitt meg opp, så da har jeg sluttet å røyke samt begynt aktiv slanking for å se etter om det kan bedre min egen form, samt at jeg er møkklei av å være singel, men vil aldri kunne få ett forhold til ei jente som tilfredstiller mine krav uten å gå ned masse i vekt (jeg vet det er utrolig flåsete sagt, men det er min opplevde sannhet).
|