Tråd: Fettlever
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-07, 13:33   #24
Frank
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2007
Alder: 67
Frank er på en erverdig vei

Sv: Fettlever

Uansett om det gikk litt over stokk og stein ei stund her, så har jeg fått gode svar. Jeg har tidligere lest ei av Atkins-bøkene og også vært litt rundt på nettet, uten at dette med fettlever har kommet opp noe sted. Det er derfor betryggende å se hva dere her inne sier. Når man er ny på dietten og samtidig overøses med negative innspill fra omgivelsene, blir man jo litt usikker innimellom. Dermed blir man også usikker på om man har skjønt det man har lest riktig osv osv osv.... Med andre ord: dette forumet er veldig viktig. Både for å spre kunnskap, dele erfaringer og holde motivasjonen oppe.
Personen som starta alt dette, vedkommende med fettlevra, har visstnok en eller annen form for diabetes opgså, etter hva jeg har funnet ut i helga. Diabetesen ble påvist like etter kuren, som visstnok ikke varte i mer enn et par uker. Ergo hadde nok personen gått med sykdommen en tid. Skulle tro det hadde lønnt seg å fortsette litt til på lavkarbo da.... dietten har jo hjulpet mange diabetespasienter, har jeg skjønt. Forøvrig blir det vanskelig å diskutere på grunnlag av helsetilstanden til en person man bare har hørt om gjennom mange ledd. her kan det jo være en sammensatt historie bak. Men som utgangspunkt for en diskusjon funka det jo...

Frank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat